Followers

Wednesday, May 2, 2012

Seminar Dr Azizan

Sabtu ritu 28/4 aku gi seminar kuasai potensi diri wanita kat wisma pkps shah alam. 1st time gi seminar dr azizan nie. Dah janji ngan kawan2 nak dok same2, tp bile sampai fuyoh ramai gile org x jumpe pun kwn2 aku. Huhuhu... Dok le aku sorg2.

1st time gak anak2 aku kene tgl ngan papa diaorg. Dan 1st time juga tuk laki aku menjaga anak2. Meraung gile zafwan mase aku kuar kete tu. Siap papanye ambik video, meraung hentak2 kaki kat dashboard. Lama pulak tu. Video gune hp laki aku so lupe nak bluetooth ambik.

Pas hantar aku, papanye bwk diaorg gie Perpustakaan Shah Alam kat sekyen 13. Sampai situ seronok dah zafwan terus terlupe kat mamanya. Hihihi. Byk giler gambo papanya ambik. Berposing sakan 2 beradik tu. Pun xde gambo nak upload. Huhuhu...

Seminar Dr Azizan tu seronok lak. sekejap je rase dah abih. Sebelum start seminar, kitaorg kene bersenam skit. Lagu chicky dance, bersenam le gaya ayam. Hihihi. Tp seronok.

Ayat yg amat penting dlm seminar nie ialah FOR THINGS TO CHANGE, I MUST CHANGE FIRST. Mmg ye le, klu kite nak ubah sesuatu tu yg paling penting kite yang kene ubah dulu. Betul2.

Pas Dr azizan, Puan Fiona plak ambik alih. Lawa die nie, sweet jek tgk. Ckp pun best same cam Dr Azizan. Byk gak le dia kongsi kisah die dulu2 sebelum jadik cam sekrg Pakar Perunding Imej Tersohor.

Abihnye seminar nie, diaorg offer tuk gi seminar 3 ari yg akan bg lebih manfaat. Tapi mahal sgt le pulak. X mampu rasenye. Xpe mungkin satu hari nanti leh gi. Gi seminar yg nie xyah bayo FOC jek. Tu yg ramai sgt org. Macam2 gaya ade. Hihihi. Penuh dewan ngan pompuan.

Pastu call laki suh ambik, seminar dah abih. Leh pulak diaorg kata mama nie sibuk la, x puas main. Aik seronok pulak ye. Gi mkn tghari jap kat Restoran Sri Pinang Seksyen 15. Sedap lak gak. Sepinggan nasi grg aku leh abihkan. Selalu jarang aku abih mkn. Hihihi.

Pas mkn gi GM Klang. Nak beli brg tuk goodies bag hari jadi Saafia. X penah gi lagi GM klang. Aku ingat dekat2 ngan AEON Bukit Tinggi tu. masuk jln tu x nampak pun GM. Rupenye jln ke depan lg dr Aeon tu. Hihihi. Terus kene bising2 ngan laki. Suh die bukak GPS kat hp xmo. last2 kene bukak GPS gak br jumpe. Ok la GM nie. Aku beli brg yg nak beli jek. Plastik nak letak goodies bag tu ade 50 helai RM13.00. pastu colouring book sebuah dpt 50sen sebab beli 50 buah. zafwan rengek2 nak puzzle beli sekeping 80sen jek. dpt harga borong sebab beli colouring book tu. X sempat nak jln sgt2 dlm GM tu sebab budak2 nie merengek klu boleh seme nak beli. So cepat2 kelek bwk blk masuk kete.

Laki aku tanye nak gi mane dah. Die cam nak ajak gi Jusco bkt raja tp malas lak nak pusing blk lalu Klang. Jam betul Klang nie. So aku ajak gi Subang Parade terus lalu Kesas. Sekejap je dah sampai. Tp jem plak nak msk parking Subang Parade. Sudahnye blk rumah. Hihihi.

No comments: