Followers

Wednesday, May 9, 2012

Borak-borak

Salam.

Dah rabu hri ni, nak msk 3 ari dah aku pose ganti. Start pose isnin lepas, kunci jam kul 4.30 tp jg2 kul 5.20 x sempat nak msk nasi. Huhuhu. Mkn muffin 2 biji, apam pisang sebiji ngan air milo. Sib baik berthn sampai berbuka. Alhamdulillah.

Semalam pose lg. Mlmnye berbuka masak nasi lebih tuk sahur sekali. pastu goreng ikan masin, minum air nescafe. Berbuka semlm msk mee goreng, cusur udang n puding laici. Nyum nyum sedap. Sahur td mkn lg bende yg same buat air milo.

Hari ni berbuka nak msk ape plak ye. Goreng ikan, sayur kobis campur soo hun ngan cendawan goreng. Ok complete, puding laici byk lg dlm peti ais. Hihihi.

Mgu nie aku awal beno aku tido mlm. Mentang2 dlm bilik dah ade econ, budak2 sibuk ajak msk bilik. Minum susu pun nak masuk bilik. Ajak tgk tv semua xmo. So ngan aku2 sekali tertido terus. Cam mlm td konon nak tgk tv jap, diaorg dlm bilik. Sekejap2 sorg meraung, kang sorg lg memekik. X senang aku nak tgk tv. Gaduh jek. Tp klu dah tido elok plak peluk2 rapat.

Esok pun aku nak pose lagi. Jadinye aku dah ganti 6 ari, termasuk 2 ari bulan lepas ganti. Tgl lg 2 hari. Mungkin mgu depan leh ganti. Aku dah plan nak pregnant. So seblm mabuk2 menyerang baik aku ganti pose dulu. Kang x terganti lak.

Aku dah stop mkn maajun bulan lepas. Bulan nie dah x mkn. Maajun yg aku mkn tuk family planning. Jadinye dah mase tuk tambah anak. Hihi. Umur pun nak masuk 32 thn dah. Anak br 2. Kakak aku dulu 32 thn anak dah 5. Huhuhu. Tapi aku xmo le anak ramai2. 3 cukup kot. Kalau ikut laki aku 2 pun dah ok ye le dah sepasang kan?

Tetibe rase saspen lak nak pregnant. Mase pregnant ok walaupun mabuk2 muntah2. Tu leh je tahan. Tp time beranak yg x tahan tu. Walaupun time zafwan tu senang je kuarnye, tp sakit mase die nak kuar tu. Huhuhu. Tetibe teringat2.

Alhamdulillah dua2 anak aku bersalin normal. Kakak aku 5 anak seme normal termasuk anak kembar die pun normal. Yg last tetibe kene operate, huhuhu. Saspen tul. Ye le dekat 12 jam dlm LR baby xmo kuar padahal anak dah 5 kuar kot situ yg last xmo kuar lak. Akhirnye kene operate. Mase operate x rase sakit kakak aku ckp tp pastu rase sakitnye berdenyut2. Sampai la nie terase2 lg. Huhuhu. Mintak2 le aku bersalin normal lg (ops bajet dah pregnant lak).

Ok, nak sambung keje jap.

No comments: