Followers

Tuesday, April 24, 2012

Budak banyak ragam...zafwan

Lama dah x mengupdate blog. Nie nak cite pasal budak byk ragam sekarang si zafwan. Umur dah masuk 2 tahun. Dah pandai ckp sikit2. Susah die nie nak ajak menyembang. Pot pet bahase die jek. Kite ckp 1 2 3. Die bukan nak ikut. Ckp suke suki die je le. Geram aku. Hahaha. Tapi comel.

Sekarang nie macam2 ragam die buat. Kalau nak ape2 mesti nak jugak. X dibagi terus aksi terbaring sambil meraung2. Selagi x pujuk selagi tu le die meraung x berenti. Hehehe. Macam2 karenah. Ni tgk aksi die kat gambo nie

Boleh dok dlm tudung saji. Dengan pose kepala senget. Peace 1 jari. La nie kalau suruh bergambo semedang kepala senget. pastu dah ambik gambo sibuk nak tgk. Hahaha.
Lagi pose kepala senget. Hahaha

Gambo nie pulak tgh main kereta control. Aksi macam pakar je. Padahal kereta langsung x berjalan. Dah la penakut ngan kereta tu yg dok atas sofa. Hahaha.

Geram sungguh tgk die nie. Rase nak gomol2 polok2 cium2. Hahaha. Klu kene marah ngan aku. Terus lari kat sape2 konon2 merajuk le. Nie gambo kene babab ngan aku sebab gi gigit peha aku. Sakit gile terus kene babab. Lari kat kakak. Siap peluk kakak tu. Hehehe. Sweet jek tgk. Mase nie kakak kena warded. Batuk teruk.

Sekejapan rase dah 2 tahun pun zafwan. Dah boleh ade adik nie. Hehehe. Aku pun rase cam nak pregnant lagi. Rase dah ok nie. Aku pun dah nak stop makan maaajun tuk perancang tu. X tertelan dah rasenye. Naik kembang tekak aku rase maajun tu. Tapi tuk cukupkan gap anak setaip sorg 3 tahun ku gagahkan jugak. Tgl lagi sebijik je lagi tuk ditelan. Pastu stop la sudah.

Ok la. Nanti2 nak sembang pasal si kakak pulak Nursaafia pun dah banyak ragam.









No comments: