Followers

Tuesday, July 12, 2011

HOBI BARUKU.....

Sebenarnye hobi nie mmg dah lama tp baru je nak update kat blog....blog yg dah lama x berupdate....hehehe...aku mmg suke memasak....buat kek ke biskut ke mmg suke le sgt2....tp sayangnye kat umah aku xde oben....so cari le resepi2 kek yg x perlu gune oben....hehehe...maknenye kene kukus la...kukus pun mak yg belikan kecik comey je....muat loyang ukur 6" je....

Pastu aku main kutu online ngan geng2 facebook....dpt la brp ratus dah niat dpt kutu nak beli oben....so g cari kat giant....dapat la oben jenama elba yg berharga rm129.00....so bermule le hobiku membuat segala resepi kek yg dicari secara rambang....hahahaha....

Macam2 jenis kek aku try....alhamdulillah jadik....yg x jadik aku diamkan je le....hahaha....sampai laki aku dah terkejut sekali tgk bil api naik mencanak2....ye le semgu 2 3 kali wat kek mana x naik bilnye....semangat oben baru le katakan....

Jap g aku update kek 1st yg aku buat gune oben tu....hehehe....tgu....

No comments: