Followers

Thursday, December 1, 2011

FILEM OMBAK RINDU

Sana sini sibuk org cite pasal filem ombak rindu....ceh aku pun x terkecuali gak nak cite gak...yg bestnye aku dpt tiket free tgk pratonton mlm 30/11/2011 kat mid valley...aku dapat tiket nie masuk contest kat FB alaf 21...just jawab soklan yg sgt2 senang n email je borang tu kat alaf 21...x sangka plak hr jumaat mlm 25/11/2011 tu dpt call dr alaf 21 kata aku menang 2 tiket tgk pratonton ngan selai tshirt...ni tiketnye....


X sabo2 nak tgu mlm tu...hehehe...akhirnya dapat gak gi dgn membawak anak2 sekali mmenonton wayang....segan la nak suh org jaga anak2 waktu mlm mak pak g tgk wayang...klu time kerja xpe le...biase buat dah...keje half day pastu berdua2an gi tgk wayang....anak2 kat nursery le....hahahaha...

Sampai je GSC mid valley nampak lisa surihani ngan maya karin....berebut2 org nak bergambo...aku pun x lepaskan peluang la gak...hehehe....bukan senang nak jumpe diaorg kan? so aku anak banak bergambo ngan lisa dulu tp gambo lak blur...huhu...sedih :( ambik gambo ngan maya pun blur...salah camera atau salah laki aku yg x reti gune...hahaha...sampai aku marah laki aku....last2 laki aku marah aku blk katanya camera tu yg x betul....so gune le hp die...malu2 kucen mintak nak gambo blk ngan maya....dapat le...hehehe....


Pastu semua org dah disuruh masuk panggung....cari2 le seat A7 & A8....lama x gi GSC mid valley ingatkan A tu depan sekali mendongak le kitaorg tgk cite tu rupenye A tu belakang sekali....dapat plak kapel sit...so beso le sikek....berimpit2 le kami 4 beranak....hahaha....aku tgk kat panggung tu byk kusi kosong...nak je gi beralih g tempat lain...tp laki aku xmo plak...tau byk tempat kosong mau aku ajak adik ngan kwn opis aku gi...bukan die cek pun tiket tu masuk masuk panggung...pot pet kat depan tu kenalkan artis yg ade maya n lisa jek...aaron xde le pulak...huhuhu...melepas nak bergambo ngan aaron....hahaha....

Cite pun start...menarik le cite nie....tp mmg x sama sgt ngan novelnye....ye le novel tu punye le tebal nak dijadikan filem yg mase tayangnye cume 2 jam...mane leh tiru sebijik2 kan? lainla klu wat drama bersiri....novel tu nak dibaca abih pun belum tentu abih dlm mase 2 jam....

Kat filem nie izzah jd ustazah mengajar budak2 mengaji....menjaga makciknye yg sakit....tetibe je pakciknye pak taha tu suh die keje kat KL...same cam novel izzah kene jual jd pelacur kat kelab mlm...terjumpe hariz n jd pelanggan hariz yg pertama dan izzah pun merayu suh hariz bawak die lari dari situ....nie mmg same le ngan novel...adoi pjg pulak klu nak cite semua...hahaha...(sebenarnye aku yg maleh nak taip)

Cite nie mmg sedih n aku pun nangis le gak...walaupun x brp nak feling2 sgt sebab kene melayan anak2 yg x reti diam...jap2 nak susu...jap2 nak kopok...jap2 nak minum....huhuhu...sian mama ko nie nak x sempat nak melayan filem tu dgn penuh konsentrasi....ade 1 part dlm filem tu yg aku rase nak gelak gile....part yg mase mila br blk dari oversea tu...mila nie kan pelakon glamer so ramai le yg menunggu die kat aiport....yg aku rase lawaknye wartawan yg konon2 nak menginterview si mila...ish2 dah le sore cam katun...hahaha...sori ye pelakon tu ntah mane le die ambik...aku pun x kenal...mmg x bleh terime le....rase lawak jek...cari le pelakon yg bleh buat menarik skit...huhuhu...pastu part peminat2 die bersorak2 mila...mila...mila....ish2 nie lg kelakar...ntah pape...hahahaha....klu korg tgk korg pun mesti rase cam aku....nie kan filem bukan drama2 biase tu....buatla yg menarik sikek....hahahaha...rase nak gelak lg....

Overall cite nie mmg sedih n tacing...lagi2 bile tgk aaron nangis...huhuhu...sedih...abih cite aku pun berangan nak gi ambik lg sekali gambo ngan lisa....hahaha...x abih2 nak bergambo....so dpt le gak...ngan zafwan yg dah tido aku tetap sibuk gak nak ambik gambo...lisa terus dukung saafia yg kusut masai sebab br bangun tido....


Sekian...cite aku pasal filem ombak rindu...korg yg suke ngan novel tu gi le tgk...yg x penah baca novel tu pun leh gi tgk....mmg best...

No comments: